The Sun’s aggressive, then submissive, response to my complaint on its human rights reporting – Adam Wagner

17 09 2014

Sun CorrectionThe Sun have printed another correction today in relation to its misleading human rights reporting. The correction, on page 2, can be read online or to the right of this post.

The correction was the outcome of a complaint I made about this article – I posted on it here. The main part of the correction relates to the entirely false claim that “The European Court stopped a British judge imposing a whole-life tariff on Ian McLoughlin”.  Read the rest of this entry »